LMK Aplink Lietuvą 2012

Galerija | 2012-07-30

 

Įvyko. Liepos 27-29 dienomis kelionė/ralis Aplink Lietuvą 2012, kurią organizavo asociacija „Lietuvos motociklistų klubas“ remiantis 1931 m.  tradicijomis.

Keletas prisiminimų ir minčių iš kelionės.

Penktadienio ankstyvą rytą, dar net nepradėjus tekėti saulei, apie 4 h (jau tradiciškai – kaip ir prieš savaitę) iš Vilniaus centro dūmiam į užmiestį, Kauno kryptimi. Trise – Brolis, Aldona ir aš. Kelionės Aplink Lietuvą startas Kauno centre iš Karo muziejaus kiemelio 6 h ryto.

Pasiekę Kauną užsipilame pilnus bakus ir pusę šešių, vieni iš pirmųjų parkuojame motociklus aikštėje prie muziejaus.

Galiausiai daugumai susirinkus, visi kartu apie 60 motociklų, patraukiame į Kauno pakraštyje esančią degalinę kur imasi darbo organizatoriai. Renka dalyvių anketas, dalina lipdukus, sudarinėja grupes. Mūsų trijulė papuola į pirmąją grupę (iš trijų). Startuojame apie 7 h, likusios grupės su 15 min tarpais.

Prieš startuodami dedame parašus..

Tik pasiekus Ukmergę, ožiuotis pradeda Brolio Honda.

Pirmu žvilgsniu karbai, tačiau vėliau paaiškėja – elektra.

Dar kažkaip pasiekiame tarpinį sustojimą – Ukmergės Lukoil, kur stojam ilgesniam laikui.

Paaiškėja, kad akumas negyvas. Priežastis – dingęs krovimas, tačiau to priežasties rasti nepavyksta.

Statome atsarginį (pusgyvį) ir dar papildomai Ukmergėje nupirkę naują, Hondą išlydime į Vilnių. Visgi kelionės tęsti nebėra galimybių.

Toliau kartu su Aldona smagiai pučiame gražiais Lietuvos keliais. Reikia pavyti koloną, nes atsiliekame apie 2 valandas.

Pagal maršrutą skriejame per Uteną, Zarasus, Obelius ir Rokiškyje prisijungiame prie kitų dalyvių.

Papietaujame, atgauname kvapą ir visoms grupėms susijungus dalyvaujame filmavime/fotografavime prie Rokiškio dvaro.

Nuo Rokiškio per Biržus, Pasvalį  iki Panevėžio judame viena bendra kolona – virš 60 motociklų. Greitis 70-90 km/h ir beprotiškas karštis, apie + 30 laipsnių – tiesiog siurbia energiją.  Net berankovė maikė su liemene ir bepirštės pirštinės nebepadeda. Karštis tiesiog geriasi į mus.

Statoile prie Panevėžio pasiliekame ilgesniam poilsiui. Išlydime bendrąją koloną.

Atgavę jėgas, penkiese, atsukame rankenas ir su vėjeliu nuskriejame iki nakvynės vietos – pakelės užeigos/smuklės „Žarija“ (pusiaukelėje tarp Panevėžio ir Šiaulių).

 

Šeštadienio ankstyvas rytas nežada vėsios dienos. Jau prakaituodami pakuojame palapines.

Neskubame startuoti. Papietaujame, atsigaiviname fantastiška smuklės gira ir su trečiąja grupę išvažiuojame.

Ir čia tęsiasi kelionės nuotykiai. Šįkart ne tokie linksmi. Pravažiavus Kuršėnus ir sukant Biržuvėnų dvaro kryptimi po kolonos staigaus stabdymo vienas iš motocikininkų griūna. Kadangi mūsų ketveriukė važiavo kolonos pabaigoje – įvykis buvo tiesiai prieš akis.

Tačiau šįkart laimingas atvejis. Motociklininką nuo stipresnių sužalojimų apsaugojo pilną apranga, nors ji ir skutais nuėjo. Atsipirkta rankos nubrozdinimais ir sumušimais.

Vietoje pasiliko mūsų ketveriukė ir dar keletas dalyvių. Aldona vaikinuką dengė nuo saulės beprotiškos kaitros, Slavka (vienas iš organizatorių) teikė medicininę pagalbą, o mes su Aru ir Domu sutvarkėme motociklą. Mocas didesnės žalos išvengė apsauginio lanko dėka. Toliau jis riedėjo savo eiga.

Galiausiai dvarą pasiekėme paskutiniai.

Apžiūrėjome dar šiemet atidarytą senų motociklų muziejų. Ekspozicija, vertinant Lietuvos mastu, tikrai įspūdinga.

Keletas kadrų:

Įspūdingas ir muziejaus interjeras:

bei vyrų žaisliukai

Net nespėjus apžiūrėti dvaro teritorijos, trečioji grupė mus išsitempė judėti toliau.

Tačiau netrukus prie Telšių visi stojome pietų. Beprotiškas karštis važiuoti.

Greitai užkandę, mūsų ketveriukė startavo nelaukę kitų. 80 km/h greitis žudantis prie tokios oro temperatūros.

Pralėkus Plungę – tęsėsi nuotykiai. Lenkimo metu Aro CBR’ui užlūžo grandinė ir užklynijo galinį ratą. Sėkmingai suvaldžius motociklą stojome šalikelėje. Angelas sargas tikrai buvo šalia.

Nieko kito nebeliko daryti, kaip iš Klaipėdos laukti transporto. Vietos sąlygomis nieko padaryti negalėjome.

Turėjome laisvas visas dvi valandas. Poilsis liejosi pe kraštus ir tuo buvo šaunu.

Galiausiai sulaukėme

ir pakrovėme.

Vieni iš paskutiniųjų pasiekėme Karklę – kempingą „Žiogelis“.

Pasistatę palapines traukėme į pajūrį, kur klausydamiesi jūros ošimo voliojomės pajūrio smėlyje iki vėlyvų sutemų.

 

Sekmadienio rytas buvo bent tuo pakenčiamas, kad palapinės stovėjo medžių šešėlyje.

Netikėtai pastebėjome kaiminystėje veikiantį sendaikčių turgelį. Nepasikuklinau nusipirkti šiek tiek „gelažų“.

O kas dėžutės viduje tebunie lieka paslaptis..

Atskirai nuo trijų grupių, patraukėme į Klaipėdą. Turėjome tikslą atgaivinti CBR’ą.

Ir šiuo klausimu mums labai pagelbėjo Motodiados dirbtuvės.

Suremontuota CBR’o grandinė

bei pakeista Hornet’o galinė padangą (buvo pradėjęs lysti kordas).

 

Teisinga kontora.

Prabangus krėslas svečiams.

Sutvarkę techniką pajudėjome toliau. Priekulėje stabtelėjam užkandos kavinukėj ir per aplink judėjome per Šilutę į Pagėgius.

Kavinėje „Pagėga“ sužinome, kad atsiliekame apie 20-30 min.

Pervažiavę Jurbarko tiltą pavejame visų dalyvių koloną ir su ja judame per Šakius į Pilviškius. Vėl tie patys 70-90 km/h ir beprotiškas karštis.

Sustojimas trunka neilgai, todėl išlydime bendrą koloną, o patys pasiliekame antrajai ledų porcijai.

Galiausiai atsibodus klausyti vietinio šnekoriaus, pajudame ir mes.

Už 15 km pasiekiame Vilkaviškį. Miesto gatvės po liūties – vandens ežerai.

Vilkaviškio pakraštyje stojame Statoile, tačiau pastebėję atplaukiančius juodus debesis ir kylantį vėją ant smūgio pakuojamės ir dūmiam Marijampolės kryptimi. Visą kelią pučia štorminis šoninis vėjas. Guldome motociklus tiesiame kelyje, bet akseleratoriaus rankenų neatleidžiame. Audra tiesiog alsavo mūms į šoną ir nugarą.

Marijampolę randame tarsi po viesulo. Medžių šakos, kartotinės dėžės ir kruvos šiukšlių vėjo genamos sukėsi miesto gatvėse.

Nestoję toliau pagal maršrutą skriejame į Prienus. Pusiaukelėje pabėgame nuo audros fronto ir patenkame vėl į tą patį karščio smogą.

Kirtę Prienus stebėjausi, kad niekaip nepavejame dalyvių kolonos. Kaip vėliau paaiškėjo,  – buvo sutrumpintas maršrutas ir iš Marijampolės visi tiesiu taikymu  riedėjo į Kauną. Mes tuo tarpu į Kauną artėjome nuo Prienų pusės.

Prie Kauno mus pasitiko vėl tas pats audros frontas, kurį apvažiavome šonu. Gavome truputį sudrėkti.

Pasiekus Kauną turėjome vieną tikslą – prisijungti prie bendros kolonos. Paaiškėjus naujam jų maršrutui, prisijungimui turėjome labai mažai laiko. Kauniečio Kęsto vedami mūsų ketveriukė nėrė nepažįstamais Kauno duobėtais takais. Sėkmės vedami, Aleksote, sekundžiu tikslumu prisijungėme prie trečiosios grupės. Kuri, pasirodo, mistiniu būdu aplenkė pirmąją ir antrają.

Šioje vietoje pajutome ralio kvapą.

Galiausiai apie 19:40 visos tris grupės susijungusios į vieną įriedėjo į karo muziejaus kiemą.

Finišas!

Triumfuoja mūsų ketveriukė įveikusi VISĄ maršrutą!

Kęstas, Aldona, Arūnas, Marius

 

Po atokvėpio Kaune, Vilniaus centrą pasiekėme apie pusę vienuolikos. Susukta beveik 1300 km per tris dienas.

 

Daugiau www.motokultas.lt ir www.motociklininke.lt

 

.  .  .

LMK Aplink Lietuvą 2012

 

Karo muziejaus kiemas. Kaunas. 2012-07-29.

 

.  .  .

Komentarų (4)

  1. „Sėkmės vedami, Aleksote, sekundžiu tikslumu prisijungėme prie trečiosios grupės. Kuri, pasirodo, mistiniu būdu aplenkė pirmąją ir antrają.“ nebuvo sunku ta padaryti :D

    Mindaugas | 2012-07-30 | 23:07
  2. super..

    sniegas68 | 2012-07-31 | 09:22
  3. Labai smagiai persiskaitė :) Ačiū, kad važiavot, buvote nuostabūs :) Gero kelio !

    Koordinatorius Mindaugas LMK230 | 2012-07-31 | 11:00
  4. […] kelionė (liepos 27-29 d.) – LMK Aplink Lietuvą, apvažiuota Lietuva. Per tris dienas 1300 […]

Parašykite komentarą

Jūsų adresas niekada nebus skelbiamas ar perduotas kitiems. Privalomi laukeliai pažymėti *

Licencijuotas turinys - www.motoverzliaraktis.lt
2008 - 2019 - motoverzliaraktis.lt