Project-Drožlė – Jawa su lopšiu
Naujasis ilgalaikis projektas. Ir kitoks nei kiti. Nebus pradedamas nuo estetikos – motociklo išrinkimo, perdažymo. Pirmasis etapas bus techninis. Ypač orentuotas į variklį. Taipogi ir į kitus mazgus. O tik antrajame etape bus žiūrima į estetiką.
Apie tikslus ir rezultatus kolkas nekalbėsime. Paliksime tai ateičiai.
Rimčiau prie projekto prieisime vėliau. Pradžioje apsiribojau daugiau mažiau sutvarkyti ir padaryti techniškai tvarkingą. Apie tai trumpai ir pakomentuosiu.
Apie šį motociklą buvau rašęs anksčiau Jawa 638 1984m.
Motociklas buvo įsigytas su elektros sistemos gedimu. O tiksliau su akumuliatoriaus nekrovimo problema. Vaizdelis rėlių skyriuje išties nedžiugino:
O kas ten gali džiuginti. Pirmosios pastangos suprasti laidų raizgalinę baigėsi tuo, kad viskas buvo atjungta, sukriošęs srovės lygintuvas, bei informacinės lemputės rėlė išmesti lauk ir pakeisti kitomis. Ir kur ten kasnors galėjo veikti, kai sujungta visiškai atvirkščiai nei reikia..
Po kurio laiko krovimo problema buvo išspręsta. Sureguliuotas degimas. Pavažinėjus pakeista baigianti nudusti uždegimo ritė.
Beje, dar nebuvo tekę matyti taip susidėvėjusios pavaros grandinės ir žvaigždžių. Ant galinės žvaigždės net dviejose vietose grandinė lipo ant dantų – praktiškai sukibdavo trečdalis:
Prie to paties pakeisti ir neoriginalūs galiniai amortizatoriai.
Galiausiai pakeisti ir suvaržyti stabdžių, sankabos trosai, pakeistos perdegusios lemputės, bei sutvarkytos kitos smulkmenos.
Motociklas visiškai techniškai tvarkingas – ir tai be trūkumų patvirtino Tuvlitos darbuotojai ant numerio užklyjuodami TA lipduką.
p.s. tik nežiūrint į tai, kad po važiavimo iš priekinių amortizatorių bėga tepalo upeliai :)
Graziai atrodo, tik labai jau sitie modeliai ”zlega”
Labai grazi :)
o siaip susitvarkius normaliai su zlegejimu problemu nera ;)
Vycka, aš tikiu tavim, tu tikėk manim – mes tai dar padarysim :)